۱۳۸۹ آذر ۹, سه‌شنبه

اولین ها - آخرین ها

اولین ها همیشه تو خاطره میمونن
آخرین هام همیشه تو خاطره میمونن

بهتریین ها همیشه تو خاطرات میمونن
بدترینهام همیشه تو یاد میمونن

آخریین برنامه فرهنگییم بود تو اتاقی که باهاش زندگی کردم !
بهتریین برنامه فرهنگییم بود به هزار و چند دلیل !
بدتریین برنامه فرهنگییم بود به چند تا دلیل !
سه تا از مواردی که تو یاد میمونن(بدتریین و بهرین و آخریین ) رو با هم داشت این برنامه پس هیچ وقت از یادم نمیره !
بازم ممنون از کمک تمام بچه ها برای برنامه 9 آذر(روز دانشجو) !
........................................................................................................................
اگر بدی خوبی دیدید حلالم کنیید !
اگر بد خلقی کردم حلالم کنیید !
اگر حرفی زدم که کسی ناراحت شه حلالم کنیید  !
اگر رفتارم بد بود حلالم کنیید !
تو یک کلام  حلالم کنیید !
.........................................................................................................................
حرف آخرم:
اردیبهشتی ها همیشه زود رنجند !

به دل نگیریید توجهم نکنیید !  

۱۶ نظر:

  1. سلام

    چقدر سخته سخن از آخرین ها

    اما
    باید رفت
    باید گام در عرصه های دیگر زندگی گذاشت
    باید رفت
    باید پشت سر گذاشت تا به جلو حرکت کرد.
    باید رفت
    تا اوج

    گامهاتان استوار
    موفق باشید
    در پناه حق

    حلال کنید!!!

    پاسخحذف
  2. ه هزار انتظر گرامی :
    بله خیلی سخت !
    باید رفت اما من نرفتم دیگه کار فرهنگی نمیکنم !

    پاسخحذف
  3. خوش خرامان میروی ...

    خاطراتت پر از زیبایی

    پاسخحذف
  4. به صابر عزیز :
    ممنون که سر زدی

    پاسخحذف
  5. من میگماولین و آخرین زمان تولد ومرگه بقیش یک پله است که یا آدموبالا میبره یاپایین یا حالتافقی داره اما درهرحال سکون نیست حرکته

    بعضی ازینپله هاطلاییترن چونآدمومیبرن بالا میبرننزدیک

    آدم دلمیخواد روشون وایسه تا ابد اما غافل ازینکه وایسادن رویاونها باعث میشه از رنگ بیفتن

    409 هم یک پله است یک پله طلایی
    حیفه که روش بمونیم و کدرش کنیم،باید بگذاریم تا همیشه طلایی بمونه!
    موفق
    باشید

    پاسخحذف
  6. به الف گرامی :

    بله
    اما این پله طلایی پس برام ارزش داره
    البته 409 تا وقتی که 409 برام ارزش داره!!!
    امیدوارم همیشه 409 بمونه !

    پاسخحذف
  7. به یادش وبه یاریش

    سلام.خوبید؟خوشید؟کم پیدایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این پستتون تخصصیه ؟

    ایشالا همیشه خندون باشید و منتظر!منتظر خورشید پشت ابر البته با اعمالمون....
    به ماسربزنید جناب سهرابی...
    التماس دعای فرج

    پاسخحذف
  8. به رضایی گرامی :
    سلام
    الحمدلله شکر خوبم
    ممنون از آرزتون
    همیشه سر میزنم

    پاسخحذف
  9. سلام...

    وقتي اينطوري بي مهابا حرف از آخرين مي زنيد دلمون مي گيره...
    شايد ارديبهشتي نباشيم اما زود رنجيم به ميلياردها دليل...

    پاسخحذف
  10. به نجفیان گرامی :
    قصد دلگیر کردن یا ناراحت کردن کسیرو نداشتم !
    وقت تموم شدن کار فرهنگی از طرفمم بود بازم به میلیاردها دلیل !
    اردیبهشتیها و زود رنجیشونم درکش برتون پس آسون !

    پاسخحذف
  11. این که دیر دارم نظر می دم نه این که دیر خونده باشما!


    نه! همون روزیکه گذاشتین خوندم! درسته چند روزی از اتمام چشن و تمام فعالیتها و خستگی ها و انرزی هایی که گذاشتیم می گذره اما من بازم از شما به خاظر همراهی تون و زحماتتون تشکگر میکنم!

    برنامه خوب بود!

    درسته که این برنامه به عنوان اخرین برنامه فرهنگی شما در دانشگاه بود(لبته امیدوارم این طورنباشه)
    ولی خب بدونید همه اون بچه هایی که بالاهستن و دارن کار فرهنگی می کنن به همراهی شما و حضورتون نیاز دارن! دلمون میخواد همیشه کنار تیم باشین! و ما از راهنمایی ها ودانش ها و تجربه ها و اموخته هاتون استفاده کنیمئ

    اینا هم نه تعارف بود و نه یه سری جملات تکراری!

    حرفی بود که مدتهاست من بارها گفتمشون توی زمانا و جمعه های مخلتف خودمون...(جمله بندی ها رو! هاهاها)

    موفق باشید

    پاسخحذف
  12. به زادچهر گرامی :
    سلام
    این که گفتم آخریین یعنی که آخریین کاری که تو بطنش بودم !
    هستم اما در حد حضور فکری و یه سری کار که خودم دارم با معاونت !
    ممنون ازلطفتون

    پاسخحذف
  13. عجب روزي بوده اين نهم آذر !!!!!!!
    واسه من كه اولين بود اما بهترين و آخرينشو نمي دونم

    شما كه با آرزوهاي عجيب من آشنا هستيد پس اينم بشنويد :

    حالا كه قراره ما برنامه هاي فرهنگي تونو نبينيم همون بهتر كه اين آخرين برنامه تون بود و ديگه نمي خوايد اجرا كنيد ( با كلي خنده )

    پاسخحذف
  14. به نسیم پریشان گرامی:
    این هم آرزویه ما نیستییم اما دوستانمون به قوت خود باقیند

    پاسخحذف
  15. ببخشید روی این تخته سیاه چیزی نوشته نمی شه دیگه!

    درانتظار آپ

    پاسخحذف
  16. به زاد چهر گرامی :
    به زودی انشالله !

    پاسخحذف

گچ اون بقل اگر میخوای روی تخته سیاه چیزی بنویسی
یه گچ بردارو هر چی میخوای روش بنویس
تو با چه رنگی مینویسی ؟
آبی !
قرمز!
سبز!
یا باصورتی که مخصوص مبصر یا همون مبسر!